Sunday, August 23, 2009

Akhirnya...."Apa yang kamu tanam, itulah yang akan kamu tuai".

Shallom, Akhirnya percubaan aku yang pertama kali membuat blog berhasil jugak. Siapa sangka.... Aleluya, puji Tuhan dengan izinya aku telah berjaya. Setelah berhempas pulas, ada juga hasilnya. Itulah yg dikatakan oleh orang "Apa yang kamu tanam, itulah yang akan kamu tuai". Blog ini adalah satu experiment @pun lebih kepada satu percubaan sahaja. Maaflah jika kandungan blog ini agak kureng sikit. Faham2 ajelah... t'tapi aku akan cuba untuk lakukan yg "The BestS" untuk blog ini. Kepada yang sudi bertandang ke blog ini, selamat datang ku ucapkan. Tak kisah la samada ko orang sengaja @ tidak. Janji Rockkk.... jangan malu2, buat mcm umah sendiri.

Nyau pengujung iya percubaan terubah aku ngaga blog berjaya ga. Siapa nyangka....aleluya, puji Tuhan laban ngau izin Tuhan Yesus aku udah berjaya ngaga blog diri pu. Pengudah berhempas pulas, bisi ga hasil ya. Nya disebut orang "Nama utai ditanam nuan, nya mih utai ka dituai nuan ila". Blog tu siti experiment @ percubaan kena aku ngaga blog aja. Mintak ampun ti sema contain blog aku tu bisi kureng mimit. Nemu2 aja la...hehe, tapi aku deka nguji ngaga yang "The BestS" untuk blog tu. Ngagai sidak iya ka sudi ngelawa blog tu, Selamat Datai ari aku ngagai kita' semua. Enda ngira la samada kita' nya sengaja @ nda. Janji Rockkk.... anang malu2, ngaga baka umah diri pu.

"Agi idup Agi ngelaban, Agi ngirup Agi bekaban" , ko kaban aku Mr Jerry Moris. Nama nda berita iya, lama udah nda betemu. Nya mih baka pengidup kita', bisi maia betemu bisi mega maia beserara. Semua nya udah diatur petara ka kita'. Rencana Tuhan diatas semua rencana2 ku, Jalan Tuhan diatas semua jalan2 ku. Rencana kita' maioh tapi semina rencana Petara aja ti nyadi nyata. Ditu mega aku deka nyusun sepuluh jari Minta ampun ti sema bisi spell jaku iban aku tu bisi salah. Laban aku S'cool suba ndai belajar Bahasa Iban. Tang nda malu2 nguji nulis dalam bahasa iban. Tapi sebagai anak iban, aku respect & t'megah ati laban Bahasa Iban nyau udah jauh standard ari sebedau mederka. Baka nya mega ngau pengidup kita' iban, nyau jauh udah mansang. "BEGULAI SEJALAI NUJU PEMANSANG".

0 comments:

Post a Comment